Укр
Категорії товарів
Категорії товарів
Товар
Ціна
Кількість
Сума
  • Кількість товарів 0
  • Загальна сума 0
  • Ви заощадили 0
  • До сплати 0
Продовжити покупки

Гарантія і повернення товару


Замовляючи товар на сайті "Країна Казок", Ви автоматично приймаєте умови Договору публічної оферти.


Правила повернення та заміни товару


Доставлений товар, що не відповідає замовленому артикулу, зіпсований чи не працює, можна повернути. Від нього можна відмовитися під час адресної доставки. При поверненні без причини оплачується лише доставка. При виявленні дефектів після доставки товар можна обміняти або повернути протягом 14 днів з моменту покупки. Для узгодження дня і часу повернення товару зателефонуйте за номером (050)859-77-72, (067)859-77-72, (063)959-77-72 або (044)364-85-05.

Важливо! Обміну та поверненню підлягає лише той товар, що без пошкоджень, в оригінальній упаковці, з супровідними документами та товарним чеком.

Заміна товару на аналогічний, згідно Закону України "Про захист прав споживачів", відбувається за дотримання наступних умов:

     ✓ від дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;

     ✓ товар не був у використанні, тобто є новим (товар в ідеальному стані, товар не вживався);

     ✓ збережено товарний вигляд, споживчі якості товару;

     ✓ є пломби, ярлики, упаковка, товарний чек.

Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, ви можете: обміняти товар на аналогічний, як тільки він надійде в продаж; придбати будь-який інший товар з перерахуванням вартості; отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару. Обміняти (повернути) товари, що не були у використанні, можна через найближче до Вас відділення служби "Нова пошта" або в магазині за адресою Київ, вул. Вишгородська 45-Б/1.

Важливо! Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 визначений Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).

Зокрема не підлягають поверненню: дитяче харчування, парфюмерно-косметичні вироби, пір'яно-пухові вироби, дитячі іграшки м'які, дитячі іграшки гумові надувні, зубні щітки, розчіски, гребінці та щітки масажні, рукавички, білизна натільна, білизна постільна, панчішно-шкарпеткові вироби, друковані видання, товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, молоковідсмоктувачі, тощо), інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки, тощо).

Для повернення грошових коштів необхідно за місцем купівлі товару подати відповідну письмову заяву, де будуть зазначені вимоги покупця та причини повернення товару. Окрім причин в заяві обов’язково треба зазначити:

     ✓ дані документа, що засвідчує особу покупця, який повертає товар (серія та номер паспорта, дата і місце його видачі);

     ✓ дані про товар (найменування товару, фабричний (серійний) номер, артикул, дата продажу, вартість товару станом на дату продажу);

     ✓ суму виданих за повернутий товар коштів.

Повернення грошових коштів здійснюється за графіком роботи пункту самовивозу і тільки за умов наявності розрахункового документа та документа, що засвідчує особу покупця.


Загальна інформація щодо гарантійних зобов'язань


"Країна Казок" продає тільки сертифікований в Україні товар, на який поширюється гарантія від виробника. Вона починає діяти з дня купівлі. Підставою для надання гарантійного обслуговування, ремонту є гарантійний талон або товарний чек. Перед початком експлуатації товару обов'язково ознайомтесь з інструкцією та умовами гарантії.

Дізнатися про обслуговування Ви можете у співробітника магазину "Країна Казок". Або у постачальника: реквізити та назва компанії зазначені на упаковці товару. Несправності, що виникли при дотриманні умов та протягом терміну дії гарантії, усуваються спеціалізованими сервісними центрами. Доставку товару туди оплачує покупець. Термін гарантійного ремонту встановлює сервісний центр.

Покупець має право вимагати від продавця або виробника провести ремонт товару, замінити товар на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника) або повернути сплачену за товар грошову суму, якщо протягом встановленого гарантійного строку виявив істотні недоліки, які виникли з вини виробника (продавця).

Сервісний центр компанії-постачальника може відмовити в наданні гарантійного обслуговування (ремонту) товару у випадках, коли порушено цілісність гарантійних пломб, наявні механічні ушкодження, що могли бути причиною виходу товару з ладу, порушено правила експлуатації, проведено несанкціонований ремонт сторонніми особами, неправильно заповнено гарантійний талон, серійний номер товару стертий або відсутній.

Дотримання умов, що наведені в гарантійному талоні та інструкції з експлуатації (паспорті) придбаного товару, дозволить зберегти гарантію на товар протягом всього гарантійного терміну та підтримувати його у робочому стані протягом усього терміну експлуатації.

У Вас залишилися товари в кошику